05 September 2010

huh....

sekian lame x update blog....
huahuhu.....janggal lak..rasenye
sbb daa lama x menulis blog.....ampir setahun kot....
sibuk ngan study memanjang je.....
lps tu x tao mcm mner nk improve blog ku ni...ades
mcm2 hal nk dipikirkan.....sakit pale tul....
result trial SBP aku....agak mengecewakan mak aku lak tu.....
dgn hnya brkesudahan...mndpt

2 A+,4 A,2 A-,1 B+,1 B

huhu...sedey gak..pasal target 9 subjek msti dpt A.....
ades....sbb study last minute r nie....
bile balek rumah je...mak ku terus tnya pasal result..
rse brslh la plak...sbb dia menghrpkan ku dpt straight A...
dia nk aku masuk foundation.....masuk cpt sikit....
x pe laa....lagipon ku nk keje lps SPM....
nk cari pngalaman.....nk rase mcm mane dpt duit dgn tgn sendiri...bkn mudah wuu....
lagipon tgh kering skunk ni....ade duit pon susah...kalo x de duit lagi pening....
ades...hai dunia2.....
tp...sjk akhir2 nie..ku da jadi rajin sikit r nk bace buku ilmiah ni....
ALHAMDULILLAH...brkat baca surah amalan tiap2 ari......brkat doa ibubapa....
aku rase mcm dpt hidayah lak....syukur kalo benar itu berlaku....
bulan Ramadhan ni...aku nk brdoa bnyk2 ats faedah yg ALLAH dah maklumkan kat kita...umat islam .....bhwa Ramadhan merupakan bulan yg penuh barakah yg trkandung di dlmnye...mlm lailatul qadar...buat umat Nabi Muhammad shja.....
kita skunk daa masok 10 mlm terakhir daa nie.....bnykkan doa khususnya golongan yg amek exam taon ni....guna kesempatan yg ade.....
semoga doa yg kita minta tiap2 ari....diperkenankan ALLAH.....Amin
lps ni ade trial negeri lak....huhuhu...cuak plak
lps ni kene strive tul2 lak......lagi 2 bln agi nk SPM......

No comments: