05 May 2011

Kucupan bidadari syurga...

salam penduduk malam....

sekali lagi satu perkongsian visual dan stereo jasad.Mari meneguk pemandangan dalam kolam jiwa.

Procedure:

- tutup lampu dalam bilik.

- pasang laptop atau pc dalam bilik.

- oppss silap kalo korang tutup lampu bilik macam mana nak nak tekan punat pengaktif laptop dan pc. errrr bukan balik lampu

- baru la tutup lampu...

- sebelum tu kalo mahu feel lekatkan telinga anda dengan earphone sekali.

- langkah yang paling penting sekali panggil ibu kamu...*yang ni sebenarnya 'optional'







' semoga ummi dalam keadaan sihat sejahtera hidup di dunia ini dan bakal hidup di akhirat sana. diharapkan segala doa ummi dimakbulkan demi membentuk sahsiah keluarga yang dipandang tinggi olehNYA.... '

p/s : May ALLAH bless them....

12 comments:

acan ketot said...

emp..
i love my mom...

NaRuFiQ said...

semoga kata2 cinta tu diaplikasikan melalui amalan berbakti kepadanya...

amii afandi said...

ehem ehem.
sweet deh~

buat ucapan sikit leh?
ehem ehem.
"maa. akak sayang maa<3 "

(bajet macam mak aku baca je.)

NaRuFiQ said...

yg penting wish tu....sama ada baca atau tak...sekurang2nya wish tu adalah simbol kasih sayang....

Miz Waniey said...

saje ahh suruh ttup lmpu bagai..
ada feelin nk nangis....huhu

NaRuFiQ said...

nangis??errr....nangis la lagi

Nil said...

alhamdullilah bgs
kalo ade duit lebey
bg la umi/ibu/mama anda gift ke
or make something special
bru bermkna! :P

NaRuFiQ said...

oohh....insyaALLAH....nanti usya dompet berkulat tu...terima kasih kerna dtg lagi...terharu bebeno kalo kak nil dtg sini....blogger terhebat ni

aleen aiden said...

amin...
selamat hari ibu untuk semua ibu di dunia!hee :D

Zalikha said...

lagu kat video matluthfi!!!! siapa yg nyanyi ni?

NaRuFiQ said...

aiden:selamat hari ibu...woha

NaRuFiQ said...

zalikha:hahahaha ma ma ma ma ma ma nak cekodoq satu...hak3 lagu 'selamat hari ibu' drpd hujan....mantap~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...