26 March 2012

Tua bersamanya

Bismillahirahmanirahim. Dengan nama Allah yang Maha pemurah lagi Maha Mengasihani

dapat sebuah karya animasi . ya , ada mesej yang sangat manis daripada plot karya ini . manis yang buat pipi aku lenguh menahan senyuman . >_<

tuhan , jadikanlah aku seorang lelaki yang baik . yang punya mulut yang manis . namun , mulut aku tidak dijadikan fitrahnya sebagai perisa yang manis , Engkau hanya cukupkan daku sepasang jari-jemari yang manis . semoga gadis di Luh Mahfuz itu cinta dengan lelaki yang punya jari-jemari yang manis .yang sudi setia hingga ke jam infiniti .










p/s: tamat semestar akhir dan masa untuk bekerja  .>_<

16 comments:

ct kamilah said...

Yeah,
cannot stop from smiling also.
Grow till the end. Sweet kartun tu. :D

NaRuFiQ said...

T_T sweet sangat kan~~

BuDaK KaMPuNG said...

tahniah tahniah, . . . berjaya tamatkan pengajian, . . . semoge berjaye di alam pekerjaan nanti, . . :)

NaRuFiQ said...

alam pekerjaan ek? terasa sudah matang pula

ayiel said...

wahhhhh~
dah matang ^____^

Anonymous said...

hmm...laki itu baran..adakah anda begitu??hehe

balqis said...

at last, there is a post after a long time waitin'.

(^-^)

Aisyah Munirah said...

video kat profile ustaz :D

NaRuFiQ said...

ayiel : sudah lama matang la

anon : baran? x kot....adek2 aku je cakap aku garang...har3

balqis : terima kasih atas sokongan ^_^

aisyah : tercilok sekejap....

Anonymous said...

adik2 mmg selalu ckp abg or kakak die garang...haahah

NaRuFiQ said...

aku garang ngan adek2 , member tidak

Balqis said...

Klip tu sedih :(

zubect said...

sedih takleh tengok...... tkder line

NaRuFiQ said...

al maklumlah uitm...kekeke

zubect said...

dah tengok!!!!SEDIH:(

NaRuFiQ said...

sedih tapi x boleh keluar air mata =_="

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...