08 February 2011

naluri dewasa menular dalam jasad 18 tahun....

kedewasaan aku yg kini telah mencelah naluri keanak-anakan aku...
tiada masa lagi untuk dibuang...
melangkah kehadapan menjadi kewajipan....
usia yang dimamah menjadi paras kematangan berubah....
pemikiran yang lebih rumit menular dalam jiwa....
aksi-aksi akan lebih banyak diperhati oleh yg maha ESA....
tangan yang lembut akan mula mengeras bersama beban yg lebih besar....
poket seluar yg tebal akan menipis kian hari...
perhiasan yang cantik akan menjadi perlahan usang....
tembok pandangan akan lebih lobos jika tidak ditapis bersama iman...
kaki yang digerakkan akan lebih berhati-hati....



it's just a piece of memories a.k.a gambar yg dirompak oleh aku di fb seseorang....sape rasa dia nya foto kene rembat ngan aku...leh r tekan folllow kat sebelah kanan tu....agar aku segera diberkas oleh pihak penguasa....

p/s:saje je nak post gambar ni.....pasal comel...huahua

5 comments:

misz sheyla said...

haha..yang baju ijau 2 cam kesian gile

NaRuFiQ said...

hahaha.....kesian gak dak ni....rushing punyer pasal...

Nurulbadiah Lai said...

kadang2 saya takut untuk menjadi dewasa sebab alam kanak2 sgt indah

zubect said...

ha7....................
dasar pencuri photo

NaRuFiQ said...

nurulbaldiah:betol3 saya setuju seratus peratus....
zubect:haha....dah x de keje lain.....thnx sbb jadi komenter tegar aku...5 star utk kamo

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...